[HD 1080p] Hjälp! Jag är en Fisk (2000) Fullständig Strömning

spela film Hjälp! Jag är en Fisk i topp videoformat. fullständig film streaming Hjälp! Jag är en Fisk i högsta kvalitet. titta hela filmen Hjälp! Jag är en Fisk i hd-format. ladda ner hela Hjälp! Jag är en Fisk i hög kvalitet. titta på strömmande Hjälp! Jag är en Fisk i bästa look videoformat.


Du kan följa en fullständig beskrivning av Hjälp! Jag är en Fisk nedan:
  • Originaltitel : Hjælp, jeg er en fisk
  • Film titel i ditt land : Hjälp! Jag är en Fisk
  • År av film : 2000
  • Genrer av film : Äventyr, Animerat, Komedi,
  • Status för film : Released
  • Släppdatum för film : 2000-10-06
  • Företag av film : TV2 Danmark,
  • Länder film : Denmark, Ireland, Germany,
  • Språk film : Dansk, English, Italiano, Norsk,
  • Varaktighet film : 120 Min
  • Genomsnittlig röst av film : 6.2
  • Youtube ID för filmen : 0hnAtWzSIvg
  • Översättning av film : PL,FI,EN,NO,FR,SV,IT,NL,DA,RU,HU,HE,PT,DE,PT,ES,TR,
  • Aktörer som film :Teryl Rothery (Lisa / The Mother), Louise Fribo (Sasha), Alan Rickman (Joe (voice)), David Bateson (Shark), Terry Jones (Professor MacKrill (voice)), Aaron Paul (Chuck), Paprika Steen (Moderen (voice)), Jeff Pace (Fly), Morten Kern Nielsen (), Pauline Newstone (Aunt Anna), Nis Bank-Mikkelsen (Joe (voice))

0168856

Hjälp! Jag är en Fisk är den största film tillhandahålls av TV2 Danmark, besitter beskrivning av filmen är "Detta är en berättelse om tre barn som av misstag förvandlas till fiskar. De tre barnen upplever ett fanastiskt äventyr i det djupa havet, samtidigt som de inom 48 timmarna måste hitta motgiftet så de kan bli människor igen...". Filmen är producerad med utmärkt grafisk kvalitet, bäst örat spräng ljudkvalitet och bäst starring aktörer.

du är nu titta : Hjälp! Jag är en Fisk från TV2 Danmark, i högupplöst format och även att kommer sannolikt att vara Tillstånd av din land. vinna din favoriter omedelbart film, på tryck av en mus! tillsammans med ett obegränsad kapacitet bandbredd och innehåll för att strömma, titta höger, när du vill!

... online streaming Hjälp! Jag är en Fisk i bästa videoformat 720p ....




Visual Effects : José Antonio García Villameriel, Producer : Russell Boland, Director : Stefan Fjeldmark, Executive Producer : Christoph Sieciechowicz, Executive Producer : Harro von Have, Animation Manager : Carlos Zapater, Director : Michael Hegner, Producer : Eberhard Junkersdorf, Animation : Padraig Collins, Director : Greg Manwaring, Screenplay : Karsten Kiilerich, Producer : Anders Mastrup, Screenplay : Stefan Fjeldmark, Storyboard : Dan Harder, Original Music Composer : Søren Hyldgaard, Screenplay : John Stefan Olsen, Editor : Per Risager, Executive Producer : Gerry Shirren, Additional Dialogue : Tracy J. Brown
säker, nu du kan se film associerad med Hjälp! Jag är en Fisk i sin helhet längd och hitta den ansluta till detta film Hjälp! Jag är en Fisk i bästa kvalitet.


Tags: parents kids relationship, fish, transformation, house, mad scientist, underwater,

[HD 1080p] Hjälp! Jag är en Fisk (2000) Fullständig Strömning Rating: 4.5 By: Members

0 Response to "[HD 1080p] Hjälp! Jag är en Fisk (2000) Fullständig Strömning"

Post a Comment