[1080p] Kungen och jag (1956) Fullständig Film Streaming

titta hela filmen Kungen och jag i högsta kvalitet. ladda ner film Kungen och jag i topp videoformat. online streaming Kungen och jag i hd-format. spela film Kungen och jag i hög kvalitet. titta på strömmande Kungen och jag i högupplöst format.


du kommer att följa en komplett beskrivning av Kungen och jag nedan:
  • Originaltitel : The King and I
  • Film titel i ditt land : Kungen och jag
  • År av film : 1956
  • Genrer av film : Drama, Music, Romantik,
  • Status för film : Released
  • Släppdatum för film : 1956-06-29
  • Företag av film : Twentieth Century Fox Film Corporation,
  • Länder film : United States of America,
  • Språk film : English, ภาษาไทย,
  • Varaktighet film : 120 Min
  • Genomsnittlig röst av film : 7.3
  • Youtube ID för filmen : HvbZNxZFn-g
  • Översättning av film : IT,EN,SV,EL,PT,ZH,HE,PT,ES,FR,DE,DA,KO,TR,
  • Maska av film :Terry Saunders (Lady Thiang), Charles Irwin (Capt. Orton (uncredited)), Martin Benson (Kralahome), Rex Thompson (Louis Leonowens), Alan Mowbray (Sir John Hay), Carlos Rivas (Lun Tha), Rita Moreno (Tuptim), Patrick Adiarte (Prince Chulalongkorn), Geoffrey Toone (Sir Edward Ramsay), Deborah Kerr (Anna Leonowens), Yul Brynner (King Mongkut of Siam)

0049408

Kungen och jag den korrekta film tillverkats av Twentieth Century Fox Film Corporation, med en beskrivning av filmen är "Året är 1862 och den engelska skollärarinnan Anna och hennes son, Louis, reser till Siam på Hans Majestät Konungens inbjudan. Väl där lär Anna konungens barn om västerländska ideal och idéer. Konungen själv får sig också en läxa eller två!". Filmen är producerad med utmärkt grafisk kvalitet, bäst örat spräng ljudkvalitet och finaste starring aktörer.

när jag först undersöka den här filmen är jag inte helt säker i händelse i har passion för idé eller inte. Efter att ha sett det Jag verkar att uttrycka vi verkligen uppskattar. Jag rekommenderar starkt den här filmen för dem som uppskatta genre Drama, Music, Romantik, . Kanske vill titta på den utan kostnad bara klick lämna och registrera, du kan säkert titta olika senaste filmtitlar helt fri.

... spela strömmande Kungen och jag i bästa kvalitet 1080p ....




Art Direction : Lyle R. Wheeler, Novel : Margaret Landon, Executive Producer : Darryl F. Zanuck, Set Decoration : Walter M. Scott, Editor : Robert L. Simpson, Set Decoration : Paul S. Fox, Art Direction : John DeCuir, Musical : Oscar Hammerstein II, Assistant Director : Eli Dunn, Original Music Composer : Richard Rodgers, Producer : Charles Brackett, Director of Photography : Leon Shamroy, Hairstylist : Helen Turpin, Director : Walter Lang, Screenplay : Ernest Lehman, Costume Design : Irene Sharaff, Makeup Artist : Ben Nye
säker, nu du kan titta på film avseende Kungen och jag fullständigt längd och få den url till detta film Kungen och jag i HD-video.


Tags: temple, prime minister, letter, bangkok, palace, widow, musical, buddha, siamese twins, polygamy, misunderstanding, single mother, tutor, chopsticks, uncle tom's cabin, chakri dynasty, school teacher, based on stage musical, barge, inter cultural, sailing ship, pagoda, consort, dowry, malaria,

[1080p] Kungen och jag (1956) Fullständig Film Streaming Rating: 4.5 By: Members

0 Response to "[1080p] Kungen och jag (1956) Fullständig Film Streaming"

Post a Comment